''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''">wprowadzono zasady systematycznego sprawdzania znajomości i przestrzegania przez pracowników  wewnętrznych uregulowań w trakcie odpraw i kontroli prowadzonych przez komendanta i kierowników  referatów,

-          lista obecności pracownika zatrudnionego na ¼ etatu, wykonującego obowiązki na dyżurce - UM i na monitoringu – KPP znajduje się w pomieszczeniu dyżurnego SM, tj. dyżurka w UM,

-          zostaną dostosowane szczegółowe zapisy zawarte w Zakładowym planie kont kosztów zgodnie z obowiązującą podziałką budżetową określoną w rozporządzeniu M.F. z dnia 02.03.2010r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,

-          stawkę zwrotów kosztów używania w podróżach służbowych samochodów osobowych stanowiących własność pracowników określi nowe zarządzenia komendanta zgodnej ze stawkami zalecanymi dla jednostek zawartymi w Okólniku Nr 1 Prezydenta Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 25.01.2007r. zmienionym Okólnikiem Prezydenta Miasta Ostrowca Św. Nr 7/2007 z dnia 10.10.2007r. w zakresie wysokości stawek oraz sposobu ich rozliczania za przejechane kilometry podróży służbowej,

-          dokumenty księgowe ujmowane są na poszczególnych paragrafach zgodnie z rozporządzeniem M.F. z dnia 02.03.2010r. Jedynie opłaty za dostęp do internetu będą ujmowane na § 435 od 01.01.2014r.

-          w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego ujęcia operacji
w księgach rachunkowych będą sporządzane stosowne korekty.

W przypadku nadpłaty w kwocie 100,00 za używanie częstotliwości radiowych dokonano stosownej korekty. Jednocześnie, po uzgodnieniu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, wystąpiono z pismem o zwrot nadpłaconej opłaty,

-    zostanie wprowadzony mechanizm kontrolny mający na celu przestrzeganie oznaczeń poszczególnych rodzajów dokumentów w księgach rachunkowych.

      Raz w tygodniu będą sporządzane wydruki operacji finansowych, a następnie sprawdzane, ze szczególnym zwróceniem uwagi na prawidłowość orzeczeń symboli dokumentów,

-          wszelkie umowy zawierane przez Komendanta SM będą parafowane również przez gł. księgową.,

-          zostanie zaktualizowana „Polityka rachunkowości” obowiązująca
w jednostce. Dokumentacja „zaangażowania”, zgodnie z zapisem w „Polityce rachunkowości”, będzie prowadzona w formie komputerowej,

-          przystąpiono do opracowania szczegółowych zakresów obowiązków dla pracowników, którym powierzono uprawnienia ABI i ASI,

-          rozpoczęto prace nad uaktualnieniem ,,Polityki Bezpieczeństwa Informacji’’,

-          przygotowano pisemne wystąpienia do Urzędu Miasta, celem uzgodnienia zasad korzystania z programów: Ratusz i Esom,

-          zobowiązano Administratora Bezpieczeństwa Informacji do weryfikowania wydanych upoważnień  oraz przydzielonych loginów i haseł pod kątem ich aktualności oraz rzeczywistych potrzeb jednostki  oraz systematycznego, w tym zakresie, analizowania zachodzących zmian osób na stanowiskach.

-          rozpoczęto prace nad uaktualnieniem ,,Polityki Bezpieczeństwa Informacji’’
w której  określone zostaną procedury dotyczące przechowywania i archiwizacji dokumentów papierowych zawierających dane osobowe,

-          przeanalizowano zakres danych przetwarzanych zarówno komputerowo jak również w kartotekach prowadzonych systemem papierowym ze zbiorami zarejestrowanymi w GIODO. Na chwilę obecną  nie zachodzi potrzeba  rejestracji kolejnych  zbiorów,

-          zobowiązano osoby odpowiedzialne do przekazywania i przyjmowania dokumentów do „Składnicy Akt”, zgodnie z wewnętrzną instrukcją,

-          poszczególne osoby zaangażowane w przeprowadzoną inwentaryzację będą szkolone z zakresu obowiązków nałożonych ustawą oraz wewnętrzną instrukcją,

-          uaktualnienie procedur kontroli wewnętrznej w zakresie zapewniającym skuteczny nadzór nad pracownikami wykonującymi pracę poza siedzibą Straży Miejskiej. Zmiana zasad prowadzenia dokumentacji służbowej umożliwiająca sprawdzenie wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.

 

 

kontrolujący

Wojewoda Świętokrzyski

Czas przeprowadzonej kontroli

27.02.2014r. –28.02.2014r.

Zakres kontroli

Realizacja, dokumentowanie czynności związanych z ujawnianymi wykroczeniami oraz stosowanie uprawnień przez funkcjonariuszy, ewidencjonowanie podejmowanych działań.

Protokół, orzeczenie, sprawozdanie, data przekazania

Wystąpienie pokontrolne nr BiZK-IV.68.8.2014 z dnia 06.03.2014r.

5. Wnioski, zalecenia

W związku z tym, że nie stwierdzono nieprawidłowości i uchybień w kontrolowanym zakresie odstąpiono od wydania zaleceń pokontrolnych.

6. Podjęte działania

Brak

 

kontrolujący

Wojewoda Świętokrzyski

Czas przeprowadzonej kontroli

03.04.2014r. –08.04.2014r.

Zakres kontroli

Kontrola problemowa monitoringu miejskiego.

Protokół, orzeczenie, sprawozdanie, data przekazania

Wystąpienie pokontrolne nr BiZK-IV.68.13.2014 z dnia 15.04.2014r.

5. Wnioski, zalecenia

W związku z tym, że nie stwierdzono nieprawidłowości i uchybień w kontrolowanym zakresie odstąpiono od wydania zaleceń pokontrolnych.

6. Podjęte działania

Brak

 

kontrolujący

Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Kielcach

Czas przeprowadzonej kontroli

02.06.2014r.

Zakres kontroli

Przestrzeganie przepisów, decyzji, postanowień z zakresu telekomunikacji, gospodarki częstotliwościami oraz spełnienia wymagań dotyczących kompatybilności elektromagnetycznej.

Protokół, orzeczenie, sprawozdanie, data przekazania

Protokół kontroli bezpośredniej nr OKI-WKR-5211-19/14(4) z dnia 02.06.2014r.

5. Wnioski, zalecenia

Bez uwag.

6. Podjęte działania

Brak

Osoba, która opublikowała informację: Teresa Majewska
Data opublikowania w BIP: 2013-10-25 12:07:05

Data ostatniej zmiany treści informacji: 2014-06-02 13:10:42

Osoba, która wytworzyła lub odpowiada za treść: Teresa Majewska
Data wytworzenia informacji: 2014-06-02

Liczba wyświetleń: 1645

Rozwiń rejestr zmian strony

Strona została odwiedzona 221866 razy
Administracja serwera: Marcin Sztaba, ARL Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
Polityka cookies